אודות

כדאי לדעת

עורך דין רועי לייכטמן נשוי לרחלי ואבא לליהי ולרנה.

חבר לשכת עורכי הדין, בעל תואר שני במשפטים מאוניברסיטת חיפה עם התמחות ייחודית ברפואה ובמשפט.

בתחילת דרכו, בעודו סטודנט למשפטים, ייצג עו"ד לייכטמן את חברות הביטוח הגדולות במשק ובהמשך צבר ניסיון רב בייצוג חברות ביטוח בהיותו עו"ד באחד מהמשרדים הגדולים בארץ.

לאחר מכן עבר עו"ד לייכטמן לייצג תובעים פרטיים במשרדים מובילים ברשלנות רפואית, ביטוח ונזיקין.

לעו"ד לייכטמן ניסיון רב בייצוג ובהבנת האינטרסים הן של המבוטחים והן של חברות הביטוח. הוא פתח משרד ומשתמש בידע ובניסיון הרב שצבר על מנת להפיק את המיטב עבור לקוחותיו.

כיום, עו"ד לייכטמן מייצג אך ורק תובעים פרטיים, עוסק בייצוג משפטי לנפגעים בתחום הנזיקין והביטוח ודואג לאינטרסים של מבוטחים רבים שנדחו ע"י חברות הביטוח ולא זכו לממש את זכאותם.

לאורך השנים עו"ד לייכטמן לקח חלק בהשתלמויות רבות וביניהן:
"נזיקין וביטוח" (המכון להשתלמות עורכי דין – 2012), דיני ביטוח לאומי (המכון להשתלמות עורכי דין – 2014), "משפט ורפואה" (אוניברסיטת תל אביב-2018) וחבר בפורומים רבים מטעם לשכת עורכי הדין.

בנוסף לעיסוקו המשפטי, עו"ד לייכטמן היה חבר בנבחרת ישראל סקי מים במשך כ-17 שנים. לאחר שזכה באליפות ישראל והשתתף באליפות אירופה ואליפות העולם החליט להשתמש בערכים שרכש כדי להתנדב בעמותת "אתגרים". כיום הוא ממשיך להתנדב ולתרום לקהילה באמצעות סיוע לבעלי מוגבלויות להשתקם בעזרת פעילות בסקי מים. החל משנת 2020 עו"ד לייכטמן משמש כיועץ המשפטי של עמותת סקי המים בישראל.

ההמלצות הרבות של לקוחות המשרד על עורך דין רועי לייכטמן מדגישות את החשיבות העליונה הניתנת במשרד ליחס אישי, שקיפות ואוזן קשבת לכול לקוח. עו"ד לייכטמן מלווה את לקוחותיו מפגישת ההיכרות ועד למועד קבלת הפיצוי המירבי המגיע להם.

עורך דין רועי לייכטמן

תנו לי להילחם עבורכם!

מלאו פרטיכם לייעוץ ראשוני ללא התחייבות!

[leadercf7 campid="9628"]

תודה שנרשמת

ניצור קשר בהקדם

מלא פרטיך

ואצור קשר מיידית: