עורך דין נכות

לפני יציאה אל מסע מימוש זכויות נכות, חשוב ואף הכרחי יהיה להכיר לעומק את השטח שנקרא "תביעות נכות". תביעות אלו מקיפות קשת רחבה של נסיבות, החל מתאונות עבודה משנות חיים ומחלות מתישות ועד לפציעות קשות שמגיעות לשיאן בלקות פיזית או נפשית. חלקן של הפציעות עלולות להשפיע באופן ישיר על יכולותיהם של הפצועים להתפרנס ובחלק לא קטן מהמקרים אפילו להתנהל בצורה שגרתית מוכרת. בשל כך אחת ממטרות העל בהגשת תביעה של אחוזי נכות, בין אם לחברת הביטוח השונות או לביטוח הלאומי, תהיה להבטיח רווחה כלכלית עבור הנפגעים. עם זאת, הכרה מעמיקה של עולמות הביטוח ויכולותיו של עורך דין נכות יהיו חלק משמעותי להשגת מטרות אלו.

 

לנווט במומחיות בין חוקים וסעיפים מורכבים

התחום המורכב של תביעות אובדן כושר עבודה וביטוח טומן שפע מורכבויות עבור אנשים חסרי ניסיון בתחום, אשר יכולות לבלבל אפילו את המוחות המשפטיים המנוסים ביותר. ניווט במבוך המורכב הזה דורש הבנה ומומחיות בתחום. לכן כאן נמצא היתרון העליון של גיוס שירותיו של עורך דין תביעות נכות: שליטתם המעמיקה והמיומנות בתחום מיוחד זה. עורכי דין המתמחים בתחומים הללו יוכלו להתעמק בנבכי פוליסות הביטוח, לתפוס את הרשת הסבוכה של חובות המחייבות את תאגידי הביטוח, ולבצע ניתוח מוקפד של המסגרת המוסדית והרגולטורית השולטת בתביעות אלו. ידע מיוחד זה מעצים אותם להבחין בהזדמנויות נסתרות ולגבש אסטרטגיות מוכחות, שכל מטרתן הוא מימוש מיטבי של זכויות הנפגעים.

 

לא להסתפק במועט

האמת היא שחברות הביטוח שואפות לעתים קרובות להפחית את התשלומים למינימום שבמינימום. בשל כך בעת תביעת הזכויות של המבוטחים, עלול להיווצר מרדף בלתי פוסק של קיצוץ בסכומי התגמולים, אשר יוכל להותיר את המבוטחים עם פיצויים שוליים מאשר מה שמגיע להם בפועל. בשל כך עורך דין נכות מחזיק בכוח המדויק, אשר יוכל במידת הצורך למקסם את זכאות התביעה מול חברת הביטוח או מול המוסד לביטוח לאומי. הם מיומנים בלהתוות נרטיב משכנע סביב המקרה , לצבור במיומנות שלל ראיות בלתי ניתנות להפרכה, ולהיכנס למשא ומתן עם חברות הביטוח כשהם חמושים בנחישות להבטיח את התשלום המלא עבור המבוטחים.

 

עורך דין נכות וגישה אישית

עיקרון קרדינלי העומד בבסיס עבודתו של עורך דין נכות הוא הכרה בלתי מתפשרת בייחודיות הגלומה בכל תביעה. בין אם מדובר בתקלה מזעזעת של רכב, אסון במקום עבודה, או סיפור נוקב על רשלנות רפואית, עורכי הדין המתמחים בתביעות שכאלו, יוכלו להתייחס לכל מקרה כאל מקרה ייחודי שיש לספר. באופן הזה גם תבנה האסטרטגיה המשפטית – בין אם מדובר באיסוף ראיות כדי להגיע לערעור ראשוני או שני ובין אם מדובר בייצוג אל מול וועדות רפואיות שונות. הכנה שכזו תאפשר למבוטחים להגיע עם הלך רוח נכון לסוג התביעה שלהם, אך מעל לכל גם להעלות באופן משמעותי את סיכויי ההצלחה של תביעתם.

לשמור על המבוטח

חברות הביטוח וגם המוסד לביטוח לאומי, מונעים מההתמקדות הייחודית שלהם באינטרסים התאגידים והציבוריים שלהם, כשהם עלולים לעתים קרובות להפגין חוסר רצון עיקש להכיר בזכויות הצודקות של תובעים. במאבק הזה שלעיתים נמשל לזה של דוד כנגד גוליית, עורכי דין המתמחים בתביעות נכות מתגלים כנשק הקלע הסודי של דוד ונצמדים למטרה ביעילות רבה. הם תופסים את מעטפת הקול של המבוטח בהליכים של משא ומתן, בהתדיינות והליכים, ומבטיחים שהאינטרסים של המבוטחים יימצא בחזית הקרב. המסירות הבלתי מעורערת שהם מפגינים בקידום זכויותיכם יכולה לשמש מעיין של השראה וחוזק כשאתם חוצים את השטח המתעתע של תביעות ביטוח.

 

לא רק אסטרטגיה – גם שקט נפשי

הניסיונות והביוקרטיה הקשורים לתאונות ותביעות ביטוח גובים לרוב מחיר רגשי כבד. ברגעים אלה של סערה רגשית תפקידו של עורך דין תביעות נכות חורג מהתחום המשפטי גרידא. מעבר לגבולות האחריות המקצועית שלהם, האפוטרופוסים המשפטיים הללו אשר מנוסים בקרבות כנגד חברות הביטוח גם נותנים אוזן קשבת, ומספקים תחושה עמוקה של נחמה וביטחון. הידיעה שיש למבוטח עורך דין בעל ידע ואמפתיות יכולה להיות מזור לנפש העייפה, ומציעה נמל שקט בתוך הים הסוער של המצוקה.

להתייעץ עוד היום

כאשר מתמודדים עם תוצאות תאונות או מאבק מול מורכבויות של תביעות ביטוח, הדרכה של עורך דין בעל מומחיות מיוחדת בתביעות נכות דומה לגילוי מגדלור של תקווה בלתי מעורערת. השליטה שאין שנייה להם, המסירות הבלתי פוסקת והגישה המותאמת שלהם מתלכדים ויוצרים כוח אדיר, המוכן להבטיח את הפיצוי הראוי שמגיע לכל מבוטח באשר הוא. לכן, אל תאפשרו לפקידים של הביטוח להעריך פחות את התביעות שלכם. נקטו עוד היום פעולה נחרצת על ידי פנייה לייעוץ וייצוג של עורך דין תביעות נכות, שינווט במיומנות את הדרך להצלחה בתביעתכם.

תנו לי להילחם עבורכם!

מלאו פרטיכם לייעוץ ראשוני ללא התחייבות!

[leadercf7 campid="9628"]

תודה שנרשמת

ניצור קשר בהקדם

מלא פרטיך

ואצור קשר מיידית: