חודש: אוגוסט 2021

פנסיית נכות רפואית
אובדן כושר עבודה

פנסיית נכות רפואית

אם יש לכם ליקוי רפואי, שגורם לאובדן כושר עבודה, באופן מלא או חלקי, כדאי שתדעו: חוק פנסיה חובה קובע כי אתם זכאים להשתמש בקרן הפנסיה

מה נותנים אחוזי נכות
סיעוד

מה נותנים אחוזי נכות?

זכאות לקצבת נכות כללית מהמוסד לביטוח לאומי תנאי הזכאות לקבלת קצבה מורכבים מארבע חלקים: ראשית, על התובע להיות תושב ישראל, שגילו גדול מ-18 אך נמוך

פנסיה נכות
ביטוח בריאות

מה זה פנסיית נכות

כל אחד מאיתנו יכול לעבור פתאום, באמצע החיים, תאונה או מחלה, שיפגעו בכושר העבודה שלנו באופן חלקי או מלא. אחד מהדברים שמקלים מאוד במקרים כאלה

תביעת ביטוח סיעודי
סיעוד

תביעות ביטוח סיעודי

אחד מהחששות הגדולים ביותר של הרבה אנשים הוא להפוך לסיעודיים, ובכך ליפול לנטל על בני משפחתם וקרוביהם. לכן, הם רוכשים במהלך החיים ביטוח סיעודי. כך,

ביטוח תאונות תלמידים
נזקי גוף

מה מכסה ביטוח תאונות תלמידים?

הילד שלכם נפל מהאופניים ושבר את הרגל? הילדה יצאה לטיול ונפצעה? כדאי שתדעו: אתם זכאים לפיצוים מביטוח תאונות אישיות לתלמידים. מדובר בביטוח נרחב, שכולל תאונות

פנסיית נכות ביטוח לאומי
ביטוח בריאות

פנסיית נכות ביטוח לאומי