ביטוח הסיעוד הוא כנראה הביטוח הנמכר ביותר בישראל ולא בכדי. הרצון של כולנו הוא לא להיות לנטל על משפחתנו ועל קרובנו כאשר נהפוך לסיעודיים: במצב דמנטי ו/או שנזדקק לעזרת הזולת לצורך ביצוע פעולות יומיומיות פשוטות ביותר כגון הליכה, רחצה, הלבשה, קימה ממיטה או כיסא, אכילה ושליטה על סוגרים.
החיים מלמדים אותנו כי ללא התרעה מוקדמת עלולה להתווסף הוצאה בלתי צפויה לחיינו: הוצאות לצרכים של אדם סיעודי. הוצאות שכאלה יכולת להיות מעמסה כלכלית עצומה. על מנת להימנע מתשלום בשל העזרה הסיעודית הנדרשת, אנו רוכשים ביטוח סיעודי.
הביטוח הסיעוד אמור, לכאורה, לתת לנו מענה. למה לכאורה? כי אנו נתקלים במצבים בהם חברות הביטוח גובות מהציבור סכומי עתק במשך שנים בכל חודש בחודשו, ובעת צרה כאשר מתקיים מצב סיעודי, מנסות חברת הביטוח להתנער מהתחייבותן תוך מתן תירוצים שאינם תואמים את המציאות…
אנו נתקלים במצבים כאלה על בסיס יום יומי כגון:
- המצב הרפואי אינו עונה להגדרה בפוליסה ולכן חברת הביטוח אינה צריכה לשלם תגמולי ביטוח.
- אח או רופא מטעם חברת הביטוח שמחליט כי המבטח לא מדיף ריח של שתן ולכן לא ניתן להכיר בו כמבוטח שיש לו קושי בביצוע פועלות היום יומיות.
- אומנם המוסד לביטוח לאומי הכיר במצב הסיעודי אבל החלטתם אינה מחייבת את חברת הביטוח.
- המבטח הסתיר מידע מחברת הביטוח בעת מועד הצטרפות לביטוח בכוונת מרמה.
- המבוטח לא הצהיר מיזמתו אודות מצבו הרפואי לאשורו בעת המועד להצטרפות לביטוח.
- מצבו סיעודי אבל זה החל בטרם הצטרף לביטוח.
למרות התיעוד הרפואי ודעת המומחים הרפואיים, חוקרים מטעם חברת הביטוח סיפרו שראו את המבטח מבצע תנועות גוף מהם ניתן ללמוד שהוא מבצע פעולות רחצה, הלבשה, מעברים והליכה בכוחות עצמו.
כאמור, אנו נתקלים בטענות דחיה שכאלה מטעם חברת הביטוח והדוגמאות לעיל הנן רק "על קצה המזלג" ליצירתיות של חברת הביטוח בעת שהן נדרשות לשלם את תגמולי הביטוח.
אנו קוראים לכם ואמורים באופן פשוט וברור: החלטת חברת הביטוח "אינה סוף פסוק" יש לבחון את טענת הדחייה באפן מקצועי באמצעות עו"ד המתמחה בתחום.
מטרתנו לנסות ולהקל על האוכלוסייה בעלת הצורך הסיעודי ועל משפחתם על ידי הנגשת היכולת למימוש הזכויות בביטוח הסיעודי באמצעות משרדנו.
אנו יודעים כיצד להשיג עבורכם את הפיצוי עם כמה שפחות טרדה עבורכם ועבור יקיריכם, לכן המסר שלנו פשוט: אסור לוותר, תנו לנו להילחם בשבילכם.
אנו סבורים שאין יותר טוב מאשר לקרוא את המלצות לקוחותינו. אלה מעניקים לנו את הכוח להמשך להילחם בחברות הביטוח עבור לקוחתנו.
צור קשר ואנו נדאג לטפל בנושא עבורכם.