עו”ד לדחיית אובדן כושר עבודה

במציאות החיים הדינמית והמהירה של זמננו, אנשים רבים בוחרים לרכוש פוליסת ביטוח אובדן כושר עבודה פרטית, בנוסף לזכאותם מהמוסד לביטוח לאומי.

זאת, במטרה להבטיח כי במידה שיאבדו, חלילה, את יכולתם לתפקד ולהתפרנס כתוצאה ממחלה או תאונה כלשהן, הם יהיו זכאים לקבלת פיצוי כספי מדי חודש.

מניסיונם של עו"ד לדחיית אובדן כושר עבודה, עולה כי הרבה מבוטחים שפנו לחברה המבטחת בתביעה מסודרת, נדחו על ידה.

במצב זה, מומלץ לפנות בהקדם האפשרי לקבלת ייעוץ משפטי מאת עו"ד לדחיית אובדן כושר עבודה, העוסק בתחום באופן שוטף.

עו"ד רועי לייכטמן הינו עו"ד לדחיית לאובדן כושר עבודה מקצועי ובעל ניסיון רב בהתנהלות נכונה ויעילה מול חברות הביטוח.

אובדן כושר עבודה

עו"ד לדחיית אובדן כושר עבודה


במסגרת הטיפול המשפטי, נדרש עו"ד לדחיית אובדן כושר עבודה, להתמודד מול טענות הדחייה שמעלות חברות הביטוח.

הנימוקים העיקריים הינם כי המבוטח לא גילה את מצבו הרפואי המלא והעדכני לפני רכישת הפוליסה ולכן הפר את חובת הגילוי החלה עליו, אין מדובר במקרה של אובדן כושר עבודה מוחלט מאחר והמבוטח יכול לעבוד בעיסוקים אחרים, התואמים את השכלתו, הכשרתו וניסיונו המקצועי, חריגים ספציפיים בפוליסה המגבילים את הזכאות או כי המבוטח לא שילם את תשלומי הביטוח במועד ולכן הכיסוי בוטל.

חשוב לציין, כי במקרים רבים הסירוב של חברת הביטוח לשלם את התגמולים למבוטחים אינו מוצדק וחוקי ולכן ישנה חשיבות רבה להתייעץ עם עו"ד לדחיית לאובדן כושר עבודה.

עו"ד לדחיית אובדן כושר עבודה בקיא בכך שרוב פוליסות הביטוח מעניקות פיצוי כספי במקרה שהפגיעה בכושר העבודה של המבוטח עומדת על שיעור של 75% לפחות, אותו קובעים מומחים רפואיים של החברה המבטחת וכי ישנה תקופת המתנה.

עורך דין לדחיית אובדן כושר עבודה, שולט בחקיקה ובפסיקה ועובד עם מומחים רפואיים, הדרושים לשם מתן ייעוץ וחוות דעת.

לפיכך, ההמלצה היא לפנות אל חברת הביטוח בסיוע של עו"ד לדחיית אובדן כושר עבודה מיומן, שצבר הצלחות במימוש זכויות מבוטחים מול חברות הביטוח.

דחיית אובדן כושר עבודה

קבלת ייעוץ אישי וליווי צמוד מאת עורך דין לדחיית אובדן כושר עבודה מהווה את הבסיס להצלחה במימוש הזכויות מול חברות הביטוח.

אנו מזמינים אתכם לפנות כעת אל עו"ד רועי לייכטמן, עו"ד לדחיית אובדן כושר עבודה בקיא ומנוסה ולקבל ייצוג משפטי מקצועי ומסור בכל שלבי ההליך.

פוליסת ביטוח אובדן כושר עבודה נועדה להעניק פיצוי כספי חודשי במצב שבו האדם המבוטח אינו כשיר לעבודה מסיבות רפואיות, בעקבות תאונה בעבודה, מחלת מקצוע, תאונת דרכים, שמירת הריון, פיגוע טרור ועוד.

מצב של אובדן כושר עבודה יכול להיות מלא או חלקי ויש לכך השפעה ישירה על גובה התשלומים המשולם.

בכדי לזכות בקבלת התגמולים, נדרש המבוטח, בין היתר, להראות כי הפגיעה או המחלה אינה הוחרגה מהפוליסה, לשהות במצב זה יותר מ-90 ימים, לעבור ועדה רפואית מטעם הביטוח ועוד.

מכאן, מומלץ לפנות לייעוץ משפטי של עורכי דין לדחיית אובדן כושר עבודה, שיבחנו את כלל הנסיבות והתיעוד הרפואי ויגישו תביעה לגורמים הרלבנטיים.

חשוב לדעת, כי במקרה של דחיית אובדן כושר עבודה, רשאי המבוטח להגיש ערעור לבית המשפט.

עורכי דין לדחיית אובדן כושר עבודה, בקיאים בעולם המשפט וענף הביטוח ויודעים איך להתנהל בצורה יעילה וטובה מול טענות דחיית אובדן כושר עבודה שמעלות החברות השונות.

המדובר לרוב בנימוקים וסיבות, שעשויים להתברר, לאחר שבוחנים אותם לעומק, כלא מבוססים ולא חוקיים.

לפיכך, חשוב לקבל סיוע משפטי מהמומחים בתחום.

עו"ד רועי לייכטמן וצוות משרדו, הם עורכי דין לדחיית לאובדן כושר עבודה מיומנים, מקצועיים ואמינים, שעושים את מירב המאמצים עבור לקוחותיהם המרוצים.

תביעות אובדן כושר עבודה

ההמלצה היא לפנות בסמוך לקרות האירוע הביטוחי אל עורכי דין לדחיית אובדן כושר עבודה, שכן הם יכולים לפשט את הטיפול בתיק ולבצע את כל הפעולות הדרושות, במהירות וביעילות.

בשלב הראשון, נדרש המבוטח להודיע לחברה המבטחת ולציין את מספר הפוליסה, לפרט את נסיבות המקרה, לצרף תיעוד רפואי ועוד.

גם אם התחלתם בעצמכם את הטיפול מול חברת הביטוח ותביעתכם נדחתה, למרות מצבכם הרפואי, חשוב שתפנו מיד אל עורכי דין לדחיית אובדן כושר עבודה, לצורך בחינת הנסיבות והחלטה אם להגיש תביעה משפטית.

טענה נוספת של חברות הביטוח לשם דחיית תביעה אובדן כושר עבודה, נוגעת לחריגים המופיעים בתנאי הפוליסה, לפיהם הפגיעה של המוטב אינה כלולה בכיסוי הביטוחי והוא לא זכאי לקבלת התגמולים.

במקרים אחרים, דחיית אובדן כושר עבודה מבוססת על הטענה שהמבוטח הסתיר מחברת הביטוח את האמת לגבי מצבו הרפואי, בעת שנדרש למלא שאלון רפואי לפני הוצאת הפוליסה.

עורכי דין לדחיית אובדן כושר עבודה שולטים בחקיקה ויודעים כי חלה תקופת התיישנות של 3 שנים במסגרתם ניתן לפנות בתביעה לביטוח.

בנוסף, עורכי דין לדחיית לאובדן כושר עבודה, בסיוע של מומחים רפואיים, יוכלו להעריך את שיעור אי כושר העבודה ואת סכומי הפיצוי שתקבלו בהתאם להם.

בכל שאלה אנא פנו כעת אל עו"ד רועי לייכטמן ויתר עורכי דין לדחיית אובדן כושר עבודה ממשרדו ותקבלו ייעוץ  משפטי מקצועי ואישי.

ייתכן ומגיע לכם הרבה כסף

בדיקה להערכת סיכויי תביעתך ללא התחייבות

סמן/י את הצורך

כדאי לדעת

לקוחות ממליצים

[grw place_photo="https://law-rl.co.il/wp-content/uploads/2020/06/F2.jpg" place_name="רועי לייכטמן, משרד עורכי דין" place_id="ChIJr2p00ktLHRURGEDkv4lkJ5M" reviews_lang="iw" pagination="5" text_size="120" refresh_reviews=true lazy_load_img=true reduce_avatars_size=true open_link=true nofollow_link=true]

אודות הכותב: עו"ד רועי לייכטמן 

לעו"ד לייכטמן ניסיון רב בייצוג ובהבנת האינטרסים הן של המבוטחים והן של חברות הביטוח. הוא פתח משרד ומשתמש בידע ובניסיון הרב שצבר על מנת להפיק את המיטב עבור לקוחותיו. כיום, עו"ד לייכטמן מייצג אך ורק תובעים פרטיים, עוסק בייצוג משפטי לנפגעים בתחום הנזיקין והביטוח ודואג לאינטרסים של מבוטחים רבים שנדחו ע"י חברות הביטוח ולא זכו לממש את זכאותם.

לקוחות ממליצים

[grw place_photo="https://law-rl.co.il/wp-content/uploads/2020/06/F2.jpg" place_name="רועי לייכטמן, משרד עורכי דין" place_id="ChIJr2p00ktLHRURGEDkv4lkJ5M" reviews_lang="iw" pagination="5" text_size="120" refresh_reviews=true lazy_load_img=true reduce_avatars_size=true open_link=true nofollow_link=true]

כתבו עלינו

נושאים נוספים

מימוש זכויות נכות כללית

יסודות משפטיים של זכויות נכים המחויבות של ישראל לשמירה על זכויותיהם של אנשים עם מוגבלות מתחילה ממסגרת משפטית איתנה. מחויבות זו נבחנת על סלע משפטי

קרא עוד »

אובדן כושר עבודה מקצועי

מהו ביטוח אובדן כושר עבודה מקצועי? על מנת להבטיח את פרנסתנו בעת צרה, רובנו משכילים לרכוש ביטוח אובדן כושר עבודה.  רבים אינם מודעים לתנאי הפוליסה

קרא עוד »

פנסיית נכות רפואית

אם יש לכם ליקוי רפואי, שגורם לאובדן כושר עבודה, באופן מלא או חלקי, כדאי שתדעו: חוק פנסיה חובה קובע כי אתם זכאים להשתמש בקרן הפנסיה

קרא עוד »

אובדן כושר עבודה

ביטוח אובדן כושר עבודה, או ביטוח נכות, הוא מרכיב עיקרי בקרן פנסיה או בביטוח מנהלים ואף לעיתים הינו כיסוי העומד בפני עצמו בפוליסת ביטוח. ביטוח

קרא עוד »

אובדן כושר עבודה

אנו עובדים במהלך חיינו הבוגרים תוך דאגה לפרנסתנו ולפרנסת משפחתנו. מחפשים עורך דין אובדן כושר עבודה? למה בדיוק צריך אותו? מדי חודש בחודשו אנחנו משלמים

קרא עוד »

דחיית פנסיית נכות

לפי חוקי מדינת ישראל, כל העובדים במשק שמגיעים לגיל פרישה, זכאים לקבל קצבת פנסיה שמטרתה לסייע להם להתקיים כלכלית במשך השנים הבאות. אולם, ישנם מצבים

קרא עוד »

תביעת אובדן כושר עבודה

לציבור העובדים במדינת ישראל קיימת האפשרות לקבל פיצוי כספי מסוים מטעם המוסד לביטוח לאומי, במקרים של אובדן כושר עבודה הנגרם כתוצאה מנכות כללית (זמנית או

קרא עוד »

המלצות מלקוחותינו

Yael M
Yael M
01.05.2021
קרא עוד
יש הרבה עורכי דין, אבל למצוא אחד שהוא גם מקצועי מאוד, גם עם שירות אישי ואיכפתיות אמיתית ללקוח – זו כבר משימה קשה. שוחחתי עם הרבה לפני שהגעתי לרועי, ובשיחה הראשונה הבנתי שיש מי שידאג לאינטרסים שלי . שישי מי שמבין את הצרכים שלי וגם לאחר מכן ראיתי בפועל את היכולות המקצועיות והניסיון הרב שיש לו . ממליצה בחום !!!
סבטלנה פנחסוב
סבטלנה פנחסוב
08.05.2021
קרא עוד
רציתי להודות לך על המקצועיות ברמה הגבוהה ביותר לה זכיתי ממך, על היחס, המענה המהיר לכל שאלה שהייתה לי לאורך כל התקופה שייצגת אותי. האמת יצאה לאור בפסק הדין שקבלנו ! שמחה שבחרתי בך כמי שייצג אותי במשפטי זה. יישר כח, סבטלנה פנחסוב/פתח תקווה
Galit Lavi
Galit Lavi
17.09.2019
קרא עוד
ברצוני להודות לעו"ד רועי לייכטמן על טיפולו המסור והמקצועי בתיק התביעה שלי לאורך כל התהליך. הגעתי לפגישה הראשונית עם עו"ד לייכטמן כשאני לחוצה וחוששת מכל המצב שהייתי בו. הוא הקשיב בקשב רב לכל השתלשלות המקרה שלי. הרגיע אותי והסביר לי בסובנות מהי הדרך הנכונה לפעול. בתוף זמן קצר עו"ד לייכטמן הגיש את כתב התביעה וזירז את כל התהליך שבא בעיקבותיו. בכל שלב שפעל הוא יידע אותי על כך והסביר לי מה הולך לקרות. במידה והיו לי שאלות הוא תמיד היה זמין לענות לי. לאורך כל הדרך הוא היה אנושי ונעים ובהחלט שינה את המחשבה שלי על עורכי דין. אני ממליצה בחום על שירותיו ויודעת שאם חלילה אזדקק שוב לעו"ד לא אחשוב פעמיים ואפנה אליו שוב.
Ira Agranat
Ira Agranat
17.05.2019
קרא עוד
ברצוני להודות לעו"ד רועי לייכטמן על טיפול מסור ונכון בתביעת נזיקין הקשורה לת. דרכים שעברתי. מדובר בעו"ד מקסים. מקצועי מאוד (ידע וניסיון רב בעולם הביטוח) ולא פחות חשוב אנושי ונעים, הטיפול היה זריז מעבר לכל הציפיות. שוב תודה גדולה 😊 ממליצה בחום !!!
Avihay Doron
Avihay Doron
08.08.2018
קרא עוד
שירות מדהים ! תוצאות אפילו עוד יותר !
Ofir Seidner
Ofir Seidner
04.01.2019
קרא עוד
טיפול ושירות מהמעלה הראשונה.
Mor Atia
Mor Atia
28.05.2018
קרא עוד
משפטן מהמוכשרים בארץ , אלוף אמיתי ! מאוד מומלץ !!
Hila Edri
Hila Edri
04.01.2019
קרא עוד
מקצועי יצירתי ואנושי ! עורך דין מוביל בתחומו !
Roey Cohen
Roey Cohen
24.05.2018
קרא עוד
רועי לייכטמן הינו עורך דין מהשורה ה-1 ובעל יכולות משפטיות יוצאות דופן. כמו גם בעל ניסיון עשיר ומרשים. כל זאת , מבלי לגרוע מעצם היותו אדם טוב ונעים ונוח לבריותץ מומלץ לכל דיכפין לשאול, להתייעץ ולהתרשם ואף לשכוא את שירותיו
Aviv Albonher
Aviv Albonher
04.01.2019
קרא עוד
קודם כל מיקצועיות ואמינות. ובנוסף מגיע קשר אישי חם ויכפתיות ....
Yoel Padel
Yoel Padel
09.05.2018
קרא עוד
רועי עומד בלו"ז שנקבע (מלבד סיטואציות שאין תלויות בו) אמין. ישר. עומד במילתו. מומלץ בחום !!!!
Hanan Harush
Hanan Harush
24.05.2018
קרא עוד
יש יותר מחמישה כוכבים ??? אלוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
Kobi Fogel Shashouaua
Kobi Fogel Shashouaua
24.05.2018
קרא עוד
ממליץ על רועי בחום, מקצועי, הוגן, שירותי. יש על מי לסמוך !
מירי לייכטמן
מירי לייכטמן
מירי לייכטמן
קרא עוד
מצויין !
הקודם
הבא

תנו לי להילחם עבורכם!

מלאו פרטיכם לייעוץ ראשוני ללא התחייבות!

[leadercf7 campid="9628"]

תודה שנרשמת

ניצור קשר בהקדם

מלא פרטיך

ואצור קשר מיידית: