דחיית תביעת סיעוד – חמישה תרגילים נפוצים שעובדים לרעתכם!

כל חיינו אנו משלמים פרמיות לביטוח הסיעוד שלנו ומצפים שאם נגיע למצב סיעודי נזכה להגנה מלאה מחברת הביטוח, הגנה שתאפשר לנו חיים בכבוד. במציאות, למרבה הצער, הדברים נראים ממש אחרת.

שיעור דחיות הביטוח הסיעודי כיום עומד על כשליש מכלל התביעות המוגשות פעמים רבות דחיית התביעות נעשית באופן בלתי מוצדק, לעיתים שרירותי ובחלק מהמקרים אף בלתי חוקי או בלתי מבוסס מבחינה עובדתית, והראייה היא כי לאחר הגשת תביעה לבית המשפט נסגרות למעלה מ-90% מתביעות אלה בפשרה מול חברות הביטוח, אשר מנסות להימנע ככל הניתן מפסקי דין של בית המשפט בתחום זה.

כדי להבטיח שימוש נכון בפוליסת הביטוח הסיעודי, אשר מרביתנו משלמים עליה לאורך שנים ארוכות ובטוחים כי הפוליסה תשמש אותנו בעת צרה, עו”ד רועי לייכטמן, המתמחה במימוש זכויות בתחום הסיעוד, מפרט על חמשת התרגילים הנפוצים של חברות הביטוח ומציע פתרונות להתמודדות עם דחיית תביעות סיעוד.

מקרה הסיעוד באחריות חברת ביטוח אחרת

התרגיל: רובם הגדול של המבוטחים בביטוח סיעוד, משתייכים לביטוחים קבוצתיים מטעם קופות החולים. כאשר קופת החולים מחליטה להחליף חברת ביטוח עבור חברי הקופה, נוצר מצב בו מבוטח שנזקק לכיסוי הביטוחי, יזרק בין חברות הביטוח- מן האחת אל השנייה- כאשר כל אחת מהן תטען שהאחריות לפיצוי מוטלת על חברה אחרת.

כך לדוגמה, מבוטח אשר ביטח עצמו בביטוח סיעודי דרך קופת חולים. בחודש מרץ עבר הביטוח של קופת החולים “מכבי” מכלל חברה לביטוח לפניקס חברה לביטוח. בחודש מאי הגיש אותו מבוטח תביעה נגד הפניקס חברה לביטוח, אך זו תטען כי נכון שכיום אותו חולה הוא סיעודי, אך הוא הצטרף רק לאחר שהפך לסיעודי. לכן תטען הפניקס כי האחריות לפצותו היא על כלל חברה לביטוח. כלל חברה לביטוח מנגד תטען כי עד לתום תקופת הביטוח אצלה לא תבע אותה המבוטח.כלומר המבוטח עזב את הביטוח לפני שהחל מצבו הסיעודי ולכן עליו לתבוע את חברת הפניקס שמבטחת אותו כיום.

ומי יישאר ללא פיצוי? ניחשתם נכון. המבוטח הסיעודי אשר שילם כל חייו לחברות הביטוח בדיוק בשביל הרגע הקשה בחייו בו עלול הוא להיות במצב סיעודי, ולמרבה הצער הוא נותר כעת ללא פיצוי.

מה ניתן לעשות? המועד הקובע, אשר בהתאם אליו יוכרע מי היא חברת הביטוח שאחראית לתשלום תגמולי הביטוח יוכרע בהתאם לשאלה מהו המועד בו החל המצב הסיעודי של המבוטח. או בדוגמא שהבאנו: אם הפך המבוטח לסיעודי בחודש פברואר תישא בפיצוי כלל חברה לביטוח, ואילו הפך המבוטח לסיעודי בחודש אפריל, הפניקס תישא בתגמולי הביטוח המגיעים למבוטח.

ההגדרה של חולי סיעודי היא הגדרה משפטית ולא רפואית. לכן ההמלצה הראשונית היא להגיש תביעה באמצעות עורך דין לבית המשפט כנגד שתי חברות הביטוח. לתביעה יש לצרף את מלוא החומר הרפואי ובאמצעות עורך דין המתמחה בתחום תוכלו לברר מתי התמלאו התנאים להגדרת המבוטח כ”סיעודי”.

בכל אופן, נמליץ שלא לוותר לחברות הביטוח, זאת שכן ככל שהמבוטח אכן סיעודי ומתקיים רצף ביטוחי, הרי שאחת משתי החברות תהיה חייבת בפיצוי אשר יכול להגיע עד כדי מאות אלפי שקלים לכל תקופת הביטוח.

 

המקרה אינו סיעודי

התרגיל: אחת מהטענות הנפוצות של חברות הביטוח- "המקרה אינו סיעודי". כדי שמבוטח יוגדר כסיעודי, עליו לעמוד בלפחות שלושה מתוך שישה קריטריונים בהם הוא זקוק לסיוע: אכילה, רחצה, קימה מישיבה ומשכיבה לישיבה, לבישת ופשיטת בגדים, התניידות ושליטה בסוגרים.

אפשרות נוספת היא במקרים בהם המבוטח סובל ממקרים של "תשישות נפש". אז, יתכן כי הוא אינו סובל מקשיים פיזיים בעת ביצוע פעולות, אך בשל ליקוי בתובנה ובשיפוט, ירידה בזיכרון, חוסר התמצאות במקום ובזמן, הוא יזדקק להשגחה במרבית שעות היממה על מנת שלא להעמידו בסיכון. על אפשרות זו נמנים אותם חולים הסובלים מאלצהיימר, דמנציה או צורות דמנטיות אחרות.

ההגדרה היא כאמור משפטית ולא רפואית, ולכן אף אם חולה מצוי במצב רפואי חמור ביותר, עדיין קיימת אפשרות בה חברת הביטוח תדחה את תביעתו מאחר שלטענתה הוא אינו מתקשה בביצוע מספיק פעולות. על מנת להוכיח את טענתה זו ולדחות את תביעת הסיעוד אשר תעלה לה לא מעט כסף, היא עשויה לשלוח לביתו מומחים רפואיים, חוקרים פרטיים וביצוע של מגוון תרגילים אשר יבקשו להוכיח כי המבוטח אינו סיעודי כהגדרת הפוליסה. בעוד שהדרישה להעמיד את המבוטח לבדיקה רפואית היא לגיטימית, הרי שפעמים רבות חוות הדעת שהן תוצר אותה בדיקה הן לגיטימיות פחות. כך לדוגמה, יכול המומחה מטעם חברת הביטוח לטעון בחוות דעתו כי המבוטח אינו מתקשה בשליטה על סוגריו וזאת על אף שהמבוטח נעזר במוצרי ספיגה. דוגמה נוספת היא מצב בו המבוטח אינו מסוגל להתנייד, אך שולט בסוגריו. אז, יש צורך לבדוק האם בפועל מסוגל המבוטח להגיע בזמן על מנת להתפנות, או שחוסר יכולתו להתנייד בעצמו מונע ממנו את ההגעה לשירותים.

אז מה עושים? בשום פנים ואופן לא מוותרים. פנו לעו”ד ביטוח סיעוד אשר ילווה את המבוטח בבדיקות הרפואיות של חברת הביטוח, יוודא כי חוקרים פרטיים לא יחדרו לפרטיותו, ויצייד אותו במומחים מטעמו אשר יוכלו לבצע הערכה אובייקטיבית עד כמה שניתן ויוכיחו את מצבו הרפואי.

כפי שהבהרנו למעלה מ- 90% מהתביעות מסתיימות בפשרה וחברות הביטוח משלמות למבוטחים שעומדים על שלהם את תגמולי הביטוח. וודאו שלא שילמתם סתם פרמיות כל חייכם ודרשו למצות את זכויותיכם.

 

שימוש בחוקרים פרטיים

התרגיל: אמנם בשנים האחרונות תופעה זו הולכת ומתמעטת בעיקר בשל התערבות הממונה על הביטוחים במשרד האוצר, אך לא מעט חברות ביטוח עשויות לשכור את שירותיהם של חוקרים פרטיים כדי לחפש אחר נימוקים לדחיית תביעות שעל פניהן הן מוצדקות לחלוטין. שיטות מעקב, דיבוב והקלטות סתר הן רק חלק מהטכניקות המשמשות לשם כך. מבוטחים סיעודיים עשויים לסבול מהצקות, מחדירה קשה לפרטיותם וכן לבסוף מדחיית תביעתם המוצדקת.

מקרי סיעוד שונים מורכבים לכלל בני המשפחה, אך בעיקר גם עבור המבוטחים המתקשים להכיר במצבם הרפואי החדש. הבעיה מתחדדת בפרט אצל קשישים אשר כל חייהם היו בני אדם יצרניים ועצמאיים וההכרה במוגבלותם כרוכה בכאב נפשי רב. מקרים כאלו עלולים לדחוף לא מעט מהמבוטחים, לנסות ולהציג עצמם כבעלי יכולות עצמאית או ככאלו שאינם זקוקים להכרה במצב הרפואי החדש כאילו היו יכולים להסתדר בכוחות עצמם. במצבים כאלו לעיתים אף בני המשפחה מעודדים ומבקשים להעניק תמיכה, למרות החשיבות בהגדרת המבוטח כסיעודי גם עבור בני המשפחה וגם עבורו.

הקלטת שיחה עם קשיש אשר בטוח כי איננו זקוק לעזרה או הכרה במצבו הסיעודי, עלולה שלא לשקף את המציאות ולמנוע מהקשישים הסיעודיים את הסיוע לו הם זכאים וזקוקים.

אז מה עושים? אם הגשתם תביעה בצורה עצמאית, חשוב לזכור כי הביטוח ישתמש בפרקטיקה הזו ולכן מומלץ להימנע מלשוחח עם זרים, כך גם תנחו את בן המשפחה הסיעודי.

ככל שהגשתם את דרישתכם באמצעות עורך דין, יפנה עורך הדין לחברת הביטוח, יצהיר על ייצוג ויזהיר מפני פניית חוקרים למרשו. פנייה שכזו תצמצם בצורה משמעותית פניות שונות מטעמה של חברת הביטוח או נציגיה, גם מול המבוטח או בני משפחתו. אלא במקרה כזה יידעו כי המבוטח מיוצג על ידי עורך דין, ובשל כך ינקטו במשנה זהירות בכל הקשור בביצוע תרגילים או שליחת נציגים/חוקרים פרטיים.

 

קבלת תביעה על מצב נוכחי, אך דחיית תקופת העבר

התרגיל: במידה ואכן הצלחנו לחתור ולהגיע אל הכרה מטעם חברות הביטוח, ייתכן ואנו עלולים למצוא עצמנו אל מול תרגילים נוספים אשר יובילו לתשלום חלקי של דמי הביטוח. על כן אחד התרגילים הנפוצים במיוחד של חברות הביטוח הוא הכרה מלאה במצב הסיעודי ותשלום תגמולי ביטוח מיום הגשת התביעה קדימה תוך התעלמות מתקופת העבר.

לא מעט מהמבוטחים מתייאשים בהתמודדות הבירוקרטית אל מול תאגידי הביטוח, ולכן בעת קבלת ההכרה יסתפקו בתשלומים המגיעים להם ויניחו לתביעה. אך אנו חייבים להבהיר כי אישור תביעה רטרואקטיבית יכול לזכות את המבוטח הסיעודי בתגמולים בגובה מאות אלפי שקלים.

כפי שאמרנו ההכרה במצב הסיעודי, בעיקר כאשר אין מדובר בתאונה פתאומית, אלא במצב המתדרדר לאורך שנים, אינה מיידית ולעיתים היא מצריכה התמודדות נפשית לא פשוטה. לפיכך מרבית הפניות מצידם של המבוטחים עלולות להתעכב במשך זמן רב ולנוע בין מספר חודשים למספר שנים אחרי שאותו מבוטח כבר הפך לסיעודי. עם זאת זכותם של המבוטחים לתבוע את זכויותיהם מחברות הביטוח, עד לשלוש שנים מיום הגשת התביעה.

כך לדוגמה במקרה בו המבוטח סבל ממצב סיעודי מעל לשנתיים, ורק לאחר מכן החלה משפחתו לטפל בו לצד התאמה של הבית, הבאה של עובד זר. תתאפשר דרישת תגמולי ביטוח בגין מצב סיעודי, כאשר המבוטח יהיה זכאי לתשלומים רטרואקטיביים בגובה 120,000 ₪ ויותר.

אז מה אפשר לעשות? אוספים את כלל החומר הרפואי שיכלול, חוות דעת, צילומים, טיפולים משלימים וחומרים נוספים אשר יוכיחו את קיומן של המגבלות ויתעדו את משך הזמן ממנו סובל המבוטח ממגבלות אלו. לאחר מכן פונים לייעוץ של עורך דין המתמחה בתחום. עורך הדין יכול לסייע לכם למצוא את המומחה המתאים לקבלת חוות דעת. כך יתאפשר לעורך הדין להילחם עבורכם על כל חודש של הכרה מצד חברת הביטוח ובמידת הצורך יגיש עורך הדין תביעה לבית המשפט.

 

אי גילוי מצב רפואי

התרגיל: אחד התרגלים הנפוצים של חברות הביטוח היא הטענה כי המבוטח הסתיר מצב רפואי קודם או מחלה ממנה סבל טרם הצטרפותו לביטוח. כלומר למעשה בזמן החתימה היה המבוטח במצב סיעודי או שהיה בסיכון להיות סיעודי כאשר הצטרף לביטוח וזאת ללא ידיעת חברת הביטוח. הטענה של חברת הביטוח היא, כי אם ידעה על מצבו הרפואי של המבוטח, ייתכן שהייתה גובה פרמיה חודשית מעט גבוהה יותר או שלא הייתה מבטחת אותו כלל.

כיצד ניתן להתמודד? התמודדות עם טענות שכאלו עלולה להיות מעט יותר מורכבת ומצריכה סיוע משפטי של עו”ד הבקיא בדיני ביטוח. עם זאת, מומלץ לוודא האם החולה אכן נשאל בנוגע למחלה הספציפית, האם בזמן שהשיב עליה ידע על מצבו הרפואי. במקביל יש לוודא האם חברת הביטוח בדחייתה, עוברת על ההנחיות של המפקח על הביטוח.

על מנת לבחון את השאלות הללו יבחן עורך הדין את טופס ההצהרה על מצב רפואי, יקשיב להקלטות מול חברת הביטוח ויאלץ את תאגידי הביטוח למסור לידיו את כלל המסמכים הרלוונטיים לבירור הסוגיה. במקרים אחרים ידרשו חוות דעת רפואיות על מנת לסתור את טענות חברת הביטוח. פעמים רבות יתברר כי המבוטח כלל לא נשאל אם הוא חולה במחלה, נשאל אך באופן ספציפי ביותר או שעל אף שסבל מתסמינים כלשהם טרם קיבל אבחנה ולפיכך הצהיר כמיטב ידיעתו.

לסיכום

כפי שניתן להבין, סל הכלים של חברות הביטוח בכל הקשור לתרגילים ובדיקות הוא מגוון ורחב. כאשר מדובר בתגמולים בגובה אלפי שקלים בחודש ולמשך מספר רב של חודשים, ניתן להבין את המוטיבציה הגבוהה של תאגידי הביטוח לדחות את התביעות.

אבל אף מבוטח לא צריך לוותר על הזכויות המגיעות לו, בטח כאשר מרבית המבוטחים שילמו ממיטב כספם ומספר שנים לא מבוטל פרמיות הולכות וגדלות, וכל זאת במטרה שביום בו יתרחש שבר בחייהם  הם לא יוותרו לבד חסרי כל. מניסיוננו, בהתמודדות עם האתגרים הללו מול חברת הביטוח, הייצוג הנכון יכול לעשות את כל ההבדל. אל תתפשרו על עורך דין, וודאו כי עורך הדין שבחרתם בקיא בכל התרגילים הנפוצים של חברות הביטוח, מכיר את עולם התוכן הסיעודי ואת הפוליסות הסיעודיות על בוריין.

ניסיונו רב השנים וההכשרה המקיפה של עו”ד רועי לייכטמן מאפשרת לו לסייע גם במקרים מורכבים במיוחד מול חברות הביטוח. הרווחה שלך היא האינטרס הראשון במעלה – כדי להתחיל בתהליך למיצוי זכויותיך, ניתן לפנות אלינו עוד היום.

כדאי לדעת

לקוחות ממליצים

[grw place_photo="https://law-rl.co.il/wp-content/uploads/2020/06/F2.jpg" place_name="רועי לייכטמן, משרד עורכי דין" place_id="ChIJr2p00ktLHRURGEDkv4lkJ5M" reviews_lang="iw" pagination="5" text_size="120" refresh_reviews=true lazy_load_img=true reduce_avatars_size=true open_link=true nofollow_link=true]

אודות הכותב: עו"ד רועי לייכטמן 

לעו"ד לייכטמן ניסיון רב בייצוג ובהבנת האינטרסים הן של המבוטחים והן של חברות הביטוח. הוא פתח משרד ומשתמש בידע ובניסיון הרב שצבר על מנת להפיק את המיטב עבור לקוחותיו. כיום, עו"ד לייכטמן מייצג אך ורק תובעים פרטיים, עוסק בייצוג משפטי לנפגעים בתחום הנזיקין והביטוח ודואג לאינטרסים של מבוטחים רבים שנדחו ע"י חברות הביטוח ולא זכו לממש את זכאותם.

כתבו עלינו

נושאים נוספים

תביעת ביטוח סיעודי אוטיזם

הורים רבים לילדים הנמצאים על הרצף האוטיסטי אינם תמיד מודעים לזכויות וההטבות שבאפשרותם לקבל מהמדינה ומגופים שונים, על מנת לקבל מענה מיטבי לצרכיהם המיוחדים של

קרא עוד »

ביטוח סיעודי אוטיזם

אוטיזם הוא שורה של הפרעות אשר המשותף להן, הוא קושי באפשרות לייצר ולקיים אינטראקציה חברתית ותקשורת עם הסביבה. בישראל, במערכת החינוך בלבד לומדים למעלה מ-40,000

קרא עוד »

תביעת סיעוד רטרואקטיבית

התקופה שבה מצבו של קרוב משפחה אהוב משתנה באופן דרסטי, הינה עמוסה רגשית ודורשת אין סוף משימות שקשורות למצב ולטיפול הרפואי. זו הסיבה שבגללה נזכרים,

קרא עוד »

אלצהיימר ודמנציה

החיים עלולים להפגיש את רובנו עם לא מעט הפתעות שונות לאורכם. כאשר נתקלים בתסמינים של דמנציה או באבחנה למחלת אלצהיימר, אין ספק שמדובר ברוב הפעמים

קרא עוד »

עורך דין לדיני ביטוח

דיני ביטוח תופסים, ללא כל צל של ספק, תפקיד מכריע בהגנה על זכויות של אנשים פרטיים ואינטרסים שלהם ושל עסקים בכל הנוגע לתביעות ומחלוקות מול

קרא עוד »

חוק סיעוד לקשישים

מי מאיתנו לא היה מבקש להבטיח את עתידו הכלכלי? הרי רובנו עובדים לא רק בשל הרצון העז לפתח קריירה או להתפרנס, אלא גם כדי לתכנן

קרא עוד »

מה זה סיעוד

מצב סיעודי מתייחס למצב רפואי או מחלה הדורשים טיפול ותמיכה בחולים סיעודיים מתמשכים. מצבים אלו משפיעים לעתים קרובות על מבוגרים ואנשים עם מחלות כרוניות נלוות,

קרא עוד »

זכויות חולי אלצהיימר

לא מעט מחלות עלולות לגרום לירידה דרסטית בתפקוד הגוף. אף מערכת בגוף האדם אינה חסינה בין אם מדובר במערכת העיכול, מערכת הראייה וכמובן מוח האדם.

קרא עוד »

ביטוח לאומי גמלת סיעוד

ברגעים מורכבים של החיים כולנו, ככל הנראה, נצטרך כתף תומכת ועזרה פיזית. כאשר מדובר במקרים של בני הגיל השלישי, אלה זכאיים לגמלת סיעוד. מקרי סיעוד

קרא עוד »

טופס גמלת סיעוד

המוסד לביטוח לאומי נועד להבטיח בסיס כלכלי עבור אוכלוסיות חלשות אשר מצויות במצוקה יומיום.  כחלק מהמדיניות החברתית בישראל קבע המוסד לביטוח לאומי את חוק הסיעוד.

קרא עוד »

ביטוח סיעוד דרך קופות החולים

בעשורים האחרונים תוחלת החיים עלתה וכפועל יוצא מזה הסיכויים של האוכלוסייה הוותיקה להיות במצב סיעודי עלו. לכן הורחב חוק בריאות ממלכתי המציע לכלל האזרחים בישראל

קרא עוד »

המלצות מלקוחותינו

Yael M
Yael M
01.05.2021
קרא עוד
יש הרבה עורכי דין, אבל למצוא אחד שהוא גם מקצועי מאוד, גם עם שירות אישי ואיכפתיות אמיתית ללקוח – זו כבר משימה קשה. שוחחתי עם הרבה לפני שהגעתי לרועי, ובשיחה הראשונה הבנתי שיש מי שידאג לאינטרסים שלי . שישי מי שמבין את הצרכים שלי וגם לאחר מכן ראיתי בפועל את היכולות המקצועיות והניסיון הרב שיש לו . ממליצה בחום !!!
סבטלנה פנחסוב
סבטלנה פנחסוב
08.05.2021
קרא עוד
רציתי להודות לך על המקצועיות ברמה הגבוהה ביותר לה זכיתי ממך, על היחס, המענה המהיר לכל שאלה שהייתה לי לאורך כל התקופה שייצגת אותי. האמת יצאה לאור בפסק הדין שקבלנו ! שמחה שבחרתי בך כמי שייצג אותי במשפטי זה. יישר כח, סבטלנה פנחסוב/פתח תקווה
Galit Lavi
Galit Lavi
17.09.2019
קרא עוד
ברצוני להודות לעו"ד רועי לייכטמן על טיפולו המסור והמקצועי בתיק התביעה שלי לאורך כל התהליך. הגעתי לפגישה הראשונית עם עו"ד לייכטמן כשאני לחוצה וחוששת מכל המצב שהייתי בו. הוא הקשיב בקשב רב לכל השתלשלות המקרה שלי. הרגיע אותי והסביר לי בסובנות מהי הדרך הנכונה לפעול. בתוף זמן קצר עו"ד לייכטמן הגיש את כתב התביעה וזירז את כל התהליך שבא בעיקבותיו. בכל שלב שפעל הוא יידע אותי על כך והסביר לי מה הולך לקרות. במידה והיו לי שאלות הוא תמיד היה זמין לענות לי. לאורך כל הדרך הוא היה אנושי ונעים ובהחלט שינה את המחשבה שלי על עורכי דין. אני ממליצה בחום על שירותיו ויודעת שאם חלילה אזדקק שוב לעו"ד לא אחשוב פעמיים ואפנה אליו שוב.
Ira Agranat
Ira Agranat
17.05.2019
קרא עוד
ברצוני להודות לעו"ד רועי לייכטמן על טיפול מסור ונכון בתביעת נזיקין הקשורה לת. דרכים שעברתי. מדובר בעו"ד מקסים. מקצועי מאוד (ידע וניסיון רב בעולם הביטוח) ולא פחות חשוב אנושי ונעים, הטיפול היה זריז מעבר לכל הציפיות. שוב תודה גדולה 😊 ממליצה בחום !!!
Avihay Doron
Avihay Doron
08.08.2018
קרא עוד
שירות מדהים ! תוצאות אפילו עוד יותר !
Ofir Seidner
Ofir Seidner
04.01.2019
קרא עוד
טיפול ושירות מהמעלה הראשונה.
Mor Atia
Mor Atia
28.05.2018
קרא עוד
משפטן מהמוכשרים בארץ , אלוף אמיתי ! מאוד מומלץ !!
Hila Edri
Hila Edri
04.01.2019
קרא עוד
מקצועי יצירתי ואנושי ! עורך דין מוביל בתחומו !
Roey Cohen
Roey Cohen
24.05.2018
קרא עוד
רועי לייכטמן הינו עורך דין מהשורה ה-1 ובעל יכולות משפטיות יוצאות דופן. כמו גם בעל ניסיון עשיר ומרשים. כל זאת , מבלי לגרוע מעצם היותו אדם טוב ונעים ונוח לבריותץ מומלץ לכל דיכפין לשאול, להתייעץ ולהתרשם ואף לשכוא את שירותיו
Aviv Albonher
Aviv Albonher
04.01.2019
קרא עוד
קודם כל מיקצועיות ואמינות. ובנוסף מגיע קשר אישי חם ויכפתיות ....
Yoel Padel
Yoel Padel
09.05.2018
קרא עוד
רועי עומד בלו"ז שנקבע (מלבד סיטואציות שאין תלויות בו) אמין. ישר. עומד במילתו. מומלץ בחום !!!!
Hanan Harush
Hanan Harush
24.05.2018
קרא עוד
יש יותר מחמישה כוכבים ??? אלוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
Kobi Fogel Shashouaua
Kobi Fogel Shashouaua
24.05.2018
קרא עוד
ממליץ על רועי בחום, מקצועי, הוגן, שירותי. יש על מי לסמוך !
מירי לייכטמן
מירי לייכטמן
מירי לייכטמן
קרא עוד
מצויין !
הקודם
הבא

תנו לי להילחם עבורכם!

מלאו פרטיכם לייעוץ ראשוני ללא התחייבות!

[leadercf7 campid="9628"]

תודה שנרשמת

ניצור קשר בהקדם

ייתכן ומגיע לך הרבה כסף!

בדיקה להערכת סיכויי תביעתך ללא התחייבות!

סמן/י את הצורך

מלא פרטיך

ואצור קשר מיידית: